טיפול שיניים בטורקיה – למה אנשים בוחרים במסלול הזה?

אחד מסוגי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם היא תיירות מרפא. אנשים מוכנים לנסוע אל יעדים שונים ברחבי העולם על מנת ליהנות מטיפולים מסוגים שונים. ישנם מקרים בהם מוכנים תיירים לבלות שבועות ארוכים במדינות אחרות בשביל לקבל טיפול מסוים, בין אם זה בגלל שהם לא יכולים למצוא אותו בארצם, ובין אם זה בגלל שביעד אליו הם נסעו הטיפול נסע באמצעים איכותיים יותר מאשר בארצם ועל ידי מומחים בתחום.

גם ישראלים רבים בוחרים לנסוע אל יעדים שונים בעולם במסגרת תיירות מרפא, אחד היעדים הפופולאריים היא טורקיה. מי שהיתה ועודנה נחשבת ליעד תיירותי פופולארי, בין אם זה עבור מי שמחפש נופש הכל כלול ובין אם זה עבור חבר'ה המחפשים טיול אקסטרים ביעדים שונים במדינה, נחשבת היום גם ליעד פופולארי לצורך תיירות מרפא.

דוגמא לכך, הוא טיפול שיניים בטורקיה. לא מעט ישראלים בוחרים לטוס לטורקיה בשביל לקבל טיפולי שיניים מורכבים. אין הכוונה כמובן לסתימות רגילות, אלא לטיפולי שתלים, טיפולים אורתודנטים וכן טיפולי אסתטיקה הקשורים לשיניים. אומנם מדובר על טיפולים שניתן לקבל אותם גם אצל רופאי שיניים בישראל, אך בטורקיה זה עניין אחר  לגמרי.

למה ישראלים נוסעים לטיפולי שיניים בטורקיה?

הרבה ישראלים נוסעים לקבל טיפול שיניים בטורקיה מסיבות שונות:

ראשית, הרבה ישראלים נוסעים לטורקיה בשביל לקבל טיפול שיניים בגלל איכות הרופאים, איכות הקליניקות והעובדה שהם יכולים לקבל סט טיפולים רחב ומגוון, שלא תמיד אפשר לקבל בישראל.

שנית, המחירים הרבה פעמים הרבה יותר זולים. טיפולי שיניים הוא עסק יקר ומורכב, על כן, לא פעם משתלם יותר לפנות למסלול בחו"ל, בפרט במדינה כמו טורקיה, מאשר לעשות אותו בארץ דרך קופת חולים או דרך גורם פרטי.

שלישית, מאחר וטיפולים מורכבים לא פעם קשה לקבל תור אליהם בהקדם בישראל, בעוד שבטורקיה אפשר למצוא תורים תוך זמן קצר יחסית. זה יכול לחסוך זמן וכמובן טרחה מסוימת. יחד עם זאת, בשביל לטוס לטורקיה ולקבל טיפול צריך לקחת חופשה מהעבודה ולדעת שזה עלול לקחת מספר ימים.

איך עושים את זה נכון?

בשביל לעשות את זה בצורה נכונה, הרי שיש למצוא מרפאה שמספקת שירותים מסוג זה. המרפאה יוצרת קשר עם רופאים ומרפאות בטורקיה איתם היא עובדת, ואז מתחיל תהליך במסגרתו הרופא המטפל לומד להכיר את המטופל ואת צרכיו, בשביל שהוא יוכל לספק לו את השירות הטוב ביותר.

במהלך התהליך שלפני הטיפול, מקבל המטופל את כל המידע הרלוונטי מבחינתו אודות הטיפול, כמה עליו לשלם, איך זה מתבצע מבחינת טיסות ובתי מלון וכל שאר הפרטים הרלוונטיים בשביל שהוא יוכל להזמין את החבילה ולצאת לטורקיה בראש שקט ובידיעה שימצא שם גורם אשר יטפל בו וידאג לספק לו טיפול שיניים ברמה גבוהה.

 

 

 

שתפו פוסט זה