סיכונים בעת השתלות שיניים

שתלים דנטליים משמשים להחלפת שן שאבדה עקב עששת, פציעה או מחלת חניכיים. ההליך כולל הכנסת מוט טיטניום או קרמיקה לעצם הלסת ואבטחתה למקומה באמצעות ברגים.

ישנם מספר סיכונים הקשורים להשתלת שיניים. אלה כוללים זיהום, סיבוכים במהלך המיקום, ריפוי לא מספיק של הרקמה והעצם מסביב ומיקום לא תקין.

למרות שהסיכונים גבוהים מאלה הקשורים בשיטות המסורתיות של החלפת שיניים, השתלות שיניים עדיין נחשבות לאפשרות טיפול יעילה עבור מטופלים רבים.

למידע נוסף היכנסו לאתר שלנו המרכז להשתלות וטיפולי שיניים

 

סיכונים בהשתלות שיניים

במקרה של השתלות שיניים, ישנם כמה סיכונים שיכולים להיות קשורים אליהם. סיכונים אלו כוללים זיהום, שבר ונזק עצבי.

ישנם יתרונות רבים לשימוש גם בשתלים דנטליים. הם מספקים חיוך טבעי יותר למראה ויכולים לסייע במניעת אובדן עצם.

השתלת שיניים היא אופציה טובה לאנשים שיש להם שיניים חסרות. ישנם סיכונים כרוכים כאשר אתה עובר סוג זה של הליך אבל זה שווה את זה בטווח הארוך.

השתלת שיניים היא אופציה טובה לאנשים שיש להם שיניים חסרות. ניתן להשתמש בשתלים כדי להחליף שן או חלק אחר של הלסת שלך, כגון עצם. ישנם סיכונים כרוכים כאשר אתה עובר סוג זה של ניתוח, אבל זה שווה את זה בטווח הארוך.

השתלת שיניים היא הסוג הנפוץ ביותר של עבודת שיניים הנעשית בארצות הברית. השתלים עשויים בדרך כלל מטיטניום, והם ממוקמים בעצם הלסת כדי לתמוך בשן שנעקרה.

ישנם כמה סיכונים הקשורים להשתלת שיניים, כגון זיהום או כישלון. עם זאת, אנשים רבים בוחרים לבצע השתלת שיניים מכיוון שהם יכולים לספק תמיכה לאורך זמן לשיניים חסרות.

רופאי שיניים ממליצים להמתין לפחות 6 חודשים לפני השתלת שיניים כדי שעצם הלסת שלך תספיק להחלים מהניתוח ותוכלי להתרגל ללבוש מגן פה להגנה.

השתלות שיניים היו פתרון פופולרי יותר ויותר עבור אנשים שחסרות להם שיניים. עם זאת, הסיכונים הקשורים להשתלת שיניים אינם תמיד ידועים.

הסיכונים של השתלות שיניים משתנים בהתאם לאדם ולפרוצדורה. סיכונים מסוימים כוללים זיהום, הידרדרות של עצם הלסת, ואפילו כישלון של השתל עצמו. היתרונות כוללים פתרון קבוע לאובדן שיניים המשקם את התפקוד והמראה.

 

הליך ההשתלה

השתלת שיניים היא אחת ההליכים הדנטליים המוצלחים ביותר בעולם. זהו ניתוח הכולל הכנסת בורג טיטניום לעצם הלסת כדי לספק תמיכה לשן.

סיכונים הקשורים להשתלת שיניים כוללים זיהום וכישלון של השתל. ישנם סיכונים נוספים הקשורים לשיניים ולחניכיים, כולל נסיגת חניכיים ואובדן עצם. ניתן למזער סיכונים אלו על ידי בחירת רופא שיניים מנוסה, הקפדה על נוהלי היגיינת פה ושימוש במכשיר השתלת שיניים מתאים.

השתלת שיניים היא אופציה מצוינת למטופלים הזקוקים להחלפת שן עקב אובדן או נזק חמור. עם זאת, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך.

שתל עלול להיכשל בהתמזגות עם עצם הלסת, מה שעלול להוביל לזיהום ואף למוות. ייתכן גם שלא ניתן יהיה להסיר את השתל אם הוא אינו מאוחה במלואו לתוך עצם הלסת.

שתפו פוסט זה