מהו ניתוח הרמת סינוס? כל המידע שאתם צריכים לדעת!

עולם רפואת השיניים התקדם מאוד בשנים האחרונות, והיום הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות. אם בעבר אנשים היו צריכים להשלים עם לא מעט מצבים, זה כבר לא נכון בימים אלה. כל אחד יכול להשיג את החיוך המושלם, גם אם זה מצריך ממנו לעבור טיפולים שונים. אחד מהניתוחים השכיחים ביותר הינו ניתוח הרמת סינוס לפני השתלת שיניים. רופא השיניים שלכם המליץ לכם לעבור את הטיפול הזה? כעת יש לכם אפשרות להכיר אותו מקרוב. תוכלו להיות ערוכים לפני שתבצעו ניתוח מהסוג הזה.

 

מה זה ניתוח הרמת סינוס?

באופן טבעי כל ניתוח שמתבצע בחלל הפה יהיה מלחיץ מאוד מנקודת המבט שלכם. כמו כל ניתוח אחר, גם ניתוח להרמת הסינוס יהיה לא פשוט מנקודת מבטכם. אך עדיין אתם צריכים לזכור כי המטרה במקרה הזה מקדשת את האמצעים. ניתוח הרמת סינוס הוא ניתוח שבמהלכו משתילים עצם חדשה בחלל הפה. הצורך בניתוח הזה מגיע מכיוון שחובה שהעצם תהיה מספיק חזקה בשביל להחזיק את השתל. במקרה שבו העצם הקיימת לא תעשה את העבודה כמו שצריך, ישנו צורך לעבור ניתוח מהסוג הזה.

 

אילו שיטות ניתוח קיימות?

נכון להיום קיימות שתי שיטות לניתוח בהקשר של הרמת סינוס. השיטה הראשונה היא השיטה הפתוחה, היא מתבצעת כאשר יש פחות מ-5 מ"מ של עצם. הרופא המנתח חודר מהדופן של החניכיים על מנת להשתיל את העצם בצורה אפקטיבית. השיטה השנייה היא השיטה הסגורה, שהיא מתבצעת מחזית חלל הפה. הטכניקות הן אומנם טכניקות שונות, אך המטרה היא בסופו של יום להשתיל את העצם בצורה יעילה. כך תוכלו לדעת כי בסוף גם תוכלו להשתיל שיניים חדשות לחיוך מושלם.

 

באיזה רופא שיניים מומלץ לבחור?

כמו שאתם מבינים מדובר על פרוצדורה לא פשוטה. כמו כל ניתוח בחלל הפה, מוטב לבחור את הרופא הנכון שיהיה אחראי על ביצוע המשימה. בהקשר של הרמת סינוס אנו מציעים לכם לבחור ברופא שיניים שמגיע עם רזומה עשיר. רופא מנתח שמבצע באופן קבוע ניתוחים מהסוג הזה, כך שתוכלו לסמוך על הידע שלו. רופא שיניים שלא צבר ידע רב או שלא ביצע ניתוחים רבים עלול לסבך אתכם ולהחמיר את המצב.

 

כמה זמן נמשכת ההחלמה מהניתוח?

תהליך החלמה מהניתוח הוא לא קל, אך גם לא כל כך נורא. יש כאלה שמציירים לעצמם מצב שבו הם יהיו מושבתים מכל פעילות במשך מספר שבועות. לרוב לאחר הניתוח יהיו מספר ימים של אי נוחות, בהם מוטב לכם לנוח. לאחר מספר ימים כבר תוכלו לחזור לפעילות כאשר הכאבים ונפיחות יתחילו לרדת. כמובן שתוכלו בכל משך הזמן לצרוך משככי כאבים על מנת שהמצב יהיה בשליטה. משככי הכאבים אמורים להפחית את מפלס הכאב, ולאפשר לכם לתפקד כמעט בצורה רגילה.

שתפו פוסט זה